Ελληνοαμερικανός ο πρώτος στο West Point ( Eυελπίδων) των ΗΠΑ


Ο Ελληνοαμερικανός Αλέξανδρος Γιώργος Παγουλάτος  είναι ο πρώτος από τους αριστούχους της Στρατιωτικής Ακαδημίας West Point των ΗΠΑ   και πήρε το δίπλωμά του από τα χέρια του Αντιπροέδρου των ΗΠΑ  κ. Τζο Μπάιντεν ως ο πρώτος της τάξης του (φωτογραφία δίπλα).
Από την κορυφαία στρατιωτική σχολή των ΗΠΑ αποφοίτησαν φέτος 972 άνδρες και γυναίκες  με τον βαθμό του ανθυπολοχαγού .
Ο πρωινός ήλιος που έλουζε το γήπεδο ήταν »τιμωρία», αλλά  η εικόνα που οι νεαροί ανθυπολογαγοί    πέταξαν τα καπέλα τους στον αέρα ήταν εντυπωσιακή. Οι νέοι αξιωματικοί δήλωσαν ότι αισθάνθηκαν έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τους κινδύνους της αποστολής τους.
«Είμαι έτοιμος να θυσιαστώ για όσους αγαπώ. Είμαι έτοιμος να πάω. Στείλτε μου! «, Δήλωσε ο 23 χρονος TeJay Espe .»Ξέρω ότι αυτή η χώρα μου έχει δώσει πολλά και θέλω να δώσω πίσω, είμαι πρόθυμος να δώσω τη ζωή μου, είπε ο JC Van’t .
Κατά τη μεγάλη τελετή στο στάδιο της Στρατιωτικής Ακαδημίας στον λόγο του προς τους περιχαρείς νεαρούς αξιωματικούς ο Αμερικανός αντιπρόεδρος ανέφερε ότι τώρα που οι ΗΠΑ απομακρύνονται από τους μακροπρόθεσμους πολέμους «μας επιτρέπετε να αντικαταστήσουμε και να αναπροσαρμόσουμε την εξωτερική μας πολιτική. Μπορούμε τώρα να επικεντρωθούμε σε νέες παγκόσμιες προκλήσεις μετά από τους δεκάχρονους πολέμους».Ο Μπάιντεν ανέφερε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα συνεχίσουν να αναλάβει διεθνή ρόλο και θα επικεντρωθεί στην Ασία, ιδιαίτερα στην Κίνα.
Αναφερόμενος στους Αμερικανούς στρατιώτες που σκότωσαν τον Οσάμα μπιν Λάντεν είπε ότι «αυτοί οι πολεμιστές έστειλαν το μήνυμα στον κόσμο, ότι εάν πληγώσεις την Αμερική, θα σε ακολουθήσουμε έως το τέλος της Γης».
Ακόμα  επαίνεσαι τους ευέλπιδες για τον λόγο ότι αποφάσισαν να ακολουθήσουν στρατιωτική σταδιοδρομία μετά την επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου.

prionokordela.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις