Τουρκία: Αλλαξαν τον όρκο του Ιπποκράτη και ορκίστηκαν στον Αλλάχ

Θύελλα ξέσπασε, ακόμη και στην Τουρκία, μετά από βίντεο που ήρθε στη δημοσιότητα από το κανάλι Oda και το οποίο έχει ληφθεί από την ορκωμοσία της Ιατρικής Σχολής στη Σαμψούντα, με τον πρύτανη να αλλάζει τον όρκο του Ιπποκράτη και να ορκίζει τους αποφοίτους στον... Αλλάχ! 
Η ορκωμοσία έγινε στις 19 Μαΐου, ωστόσο το βίντεο από την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε κλειστό γήπεδο ήρθε στη δημοσιότητα πριν από μερικές ημέρες.Ειδικότερα ο πρύτανης δρ. Χαϊντάρ Σαχίνογλου άλλαξε τον όρκο ως εξής:
"Αυτόν που μου δίδαξε αυτήν την τέχνη θα θεωρώ ίσο με την μητέρα και τον πατέρα μου, θα τον κάνω κοινωνό του βίου μου και θα του προσφέρω από μένα ό,τι χρειάζεται. Θα θεωρώ απογόνους του αδελφούς μου και θα τους μεταδώσω την τέχνη αυτή εάν θέλουν να τη μάθουν, χωρίς μισθό και συμφωνία (...) Δεν θα χορηγήσω θανατηφόρο φάρμακο σε κανένα, όσο και αν παρακληθώ, ούτε θα υποδείξω τέτοια συμβουλή. Επίσης δεν θα δώσω σε γυναίκα φάρμακο εκτρωτικό (...) Ενώπιον του Αλλάχ ορκίζομαι ότι θα τηρώ τον όρκο μου."
Όπως αναφέρουν τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης, η σύζυγος του Σαχίνογλου ήταν στέλεχος του κόμματος του Ερντογάν στη Σαμψούντα.

Πηγές: Hurriyet, Radikal, Έθνος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις