Καληνύχτα ραγιάδες...



Γράφει ο Τρύφωνας Τιπούρτης.
Μιλούσα το πρωϊ με ένα φίλο μου που ζει στη Σουηδία πολλά χρόνια. Όπως είναι λογικό η κουβέντα μας εκτός από τον αλληλοενδιαφέρον για την υγεία μας ήρθε και στα "της χώρας"Μου είπε λοιπόν δυό κουβέντες που μου έκαναν μεγάλη εντύπωση...

 Η πρώτη ήταν "πονάω και εγώ μαζί σας, με αυτή την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα."! 
Μα τι είπε ο άνθρωπος;  Όλα τα καλά του θεού έχει εκεί που είναι. Οικογένεια έχει αποχτήσει, ευκατάστατος είναι (μετά από πολλά χρόνια δουλειάς εκεί), γενικά το βιοτικό του...
επίπεδο είναι 10 σκαλοπάτια παραπάνω από το δικό μας.

 Όμως το μυαλό του εδώ. Στην πατρίδα.
"Πονάω και εγώ μαζί σας" Μεγάλη κουβέντα.
Κουβέντα που αν δεν την νιώθεις δεν τη ξεστομίζεις.
Κουβέντα που την ακούς από  την πλειοψηφία των...... διαβάστε περισσότερα...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις