Ταλαιπωρία για μια οικονομική αποζημίωση ...

Το παρακάτω mail έφτασε πριν λίγο στο site μας και το δημοσιεύουμε αυτούσιο:

Καλησπέρα σε όλη την Ελλάδα από τον βόρειο Έβρο! 
Σας γράφω αυτό το μήνυμα γιατί πρόσφατα μετακινήθηκα στην Θεσσαλονίκη με Φύλλο Πορείας για υπηρεσιακούς λόγους.
Για να λάβω οικονομική αποζημίωση από την υπηρεσία μου (η οποία δεν πλησιάζει στο ελάχιστο τα πραγματικά έξοδα μετακίνησης), πρέπει να συμπεριλάβω στα δικαιολογητικά και την λεγόμενη "βεβαίωση αντιτίμου εισιτηρίου", η οποία χορηγούταν μέχρι πρόσφατα από τα ΚΤΕΛ ή τον ΟΣΕ. Δεν θα μπώ στο σκεπτικό να αναλύσω για ποιό λόγο χρειάζεται η υπηρεσία μου την βεβαίωση αυτή, από την στιγμή που υποβάλλω υπογεγραμμένη υπεύθυνη δήλωση ότι μετακινήθηκα με ΙΧ αυτοκίνητο, ο λόγος που γράφω είναι γιατί με ενόχλησε η αντιμετώπιση των ανθρώπων του ΚΤΕΛ. Έχοντας ζητήσει και κατά το παρελθόν την συγκεκριμένη βεβαίωση, οι υπάλληλοι του ΚΤΕΛ χωρίς κανένα πρόβλημα μου την χορηγούσαν. Την τελευταία φορά που την χρειάστηκα όμως ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:

- Μπορείτε να μου δώσετε μία βεβαίωση αντιτίμου εισιτηρίου για την Χ διαδρομή παρακαλώ;

- Έχετε το εισιτήριο σας κύριε;

- Όχι δεν έχω εισιτήριο, δεν έχω ταξιδέψει με το ΚΤΕΛ, την χρειάζομαι για την υπηρεσία μου για να δούνε πόσο κοστίζει η διαδρομή με το ΚΤΕΛ.

- Χωρίς εισιτήριο δεν δίνουμε βεβαίωση.

- Μα εγώ δεν σας ζητάω βεβαίωση ότι ταξίδεψα με το ΚΤΕΛ, σας ζητάω να μου δώσετε γραπτώς το πόσο κοστίζει το εισιτήριο για την συγκεκριμένη διαδρομή.

- Δεν δίνουμε κύριε.

- Μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο παρακαλώ;

- Πάρτε τηλέφωνο στην Αλεξανδρούπολη.

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την Αλεξανδρούπολη, ο ίδιος πάνω κάτω διάλογος και δεν δίνουμε στο τέλος. 

- Βρε παιδιά αν είναι θέμα κόστους αναλωσίμων και ταλαιπωρίας, να την ετοιμάσω εγώ και να σας την φέρω να την υπογράψετε, να μου βεβαιώσετε ότι τόσο κοστίζει το εισιτήριο.

- Κι εμείς διαταγές εκτελούμε κύριε δεν γίνεται, καλή σας μέρα.

Δεν γράφω τα παραπάνω για τους υπαλλήλους του ΚΤΕΛ οι οποίοι όντως κάνανε την δουλειά τους και αυτό που τους έχουν πεί. Η διοίκηση του ΚΤΕΛ όμως δεν γνωρίζει ότι οι στρατιωτικοί που υπηρετούν στον Έβρο και οι οικογένειές τους χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις τους και το στηρίζουν τις τελευταίες δεκαετίες; Δεν γνωρίζει ότι με τις τιμές των καυσίμων, πλέον όλο και περισσότεροι πηγαίνουν στα σπίτια τους με το ΚΤΕΛ; Οι στρατιώτες πόσα αφήνουν στο ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις τους; Γιατί η διοίκηση του ΚΤΕΛ γυρνάει την πλάτη της στους στρατιωτικούς με αυτό τον τρόπο;  Σε οποιαδήποτε επιχείρηση και αν έχω πάει είτε σαν πολίτης είτε με την ιδιότητα του στρατιωτικού και έχω ζητήσει εγγράφως την τιμή του προϊόντος που με ενδιέφερε, μου το δώσανε όλοι ευχαρίστως με υπογραφή και σφραγίδα, το ΚΤΕΛ δεν μπορεί; Βέβαια θα μου πείτε και ο σχηματισμός εδώ πάνω τι κάνει για να γλιτώσει τα στελέχη του από την ταλαιπωρία αυτή; Δεν θα μπορούσε να στείλει μια επιστολή στην διοίκηση του ΚΤΕΛ να τους κοινοποιήσει τις ισχύουσες τιμές και να μην πηγαίνει ο καθένας μόνος του να παρακαλάει για να πάρει στο τέλος 15 και 20 ευρώ;

Τροφή για σκέψη...

dimitrios papas

Σχόλια

  1. Ολα αυτα που αναφερεις αγαπητε, ειναι αποτελεσμα:
    1) της συστηματικης αυθαιρεσιας, παραβατικης συμπεριφορας, παραβατικης νοοτροπιας, που διεπει ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΥΣ ΤΩΝ ΚΤΕΛ, εκδοτηριων εισιτηριων πλοιων, αεροπλανων κλπ,οι οποιοι θεωρουν οτι ειναι υπερανω των νομων κλπ (και φυσικα υπερανω ενος κοινου "καραβανα")και νομιζουν οτι μπορουν να κανουν οτι θελουν και οποτε το θελουν. Κοινως απο τη στιγμη που η νοοτροπια τους ειναι: "η ιδιωτικη επιχειρηση ειναι πανω απο το Κρατος- κατα συνεπεια του "καραβανα", που ειναι και "δημοσιος- κρατικος" υπαλληλος- εσενα σε εχουμε χ***σμενο".
    2) Της πληρους απουσιας ελεγχου και επιβολης αυστηρων κυρωσεων και ποινων (ποινικων- χρηματικων) απο τα αρμοδια δημοσια- κρατικα οργανα και υπηρεσιες ελεγχου, της παραβατικοτητας αυτων των ιδιοτικων οργανισμων- επιχειρησεων.
    Με λιγα λογια, οταν ΟΛΟΙ αυτοι εχουν ανδρωθει με τη νοοτροπια, "δεν υπαρχει Κρατος, Στρατος, κλπ, ολα ειναι κουραφεξαλα", εσυ περιμενεις να σου δωσουν "βεβαιωση"; Εδω φιλε μου καποιες ΜΚΟ, καποιοι ιδιωτες και λοιποι τυχαρπαστοι παρατρεχαμενοι, πριν απο λιγα χρονια, μπηκαν στο Πεδιο Βολης και ακυρωσαν ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΒΟΛΗ (καταλαβαινεις;;; βολη!, στρατιωτικες ενεργειες..) και εσυ θελεις και βεβαιωση;;;
    Αλλα εμεις φταιμε. που δεν σκιζουμε τους στρατιωτες- παιδια ολων αυτων τω ιδιωτικων υπαλληλων που νομιζουν οτι μπορουν να αυθαιρετουν διαρκως εις βαρος μας..
    Εδω θα μου πεις μεχρι προσφατα τα ΚΕΠ και οι αργοσχολοι υπαλληλισκοι τους, δεν "δεχοταν" το Στρατιωτικο Δελτιο Ταυτοτητας, ως "δελτιο ταυτοτητας" και δεν προχωρουσαν σε διοικητικες πραξεις (βεβαιωση γνησιου υπογραφης κλπ..), μεχρι που το ξεφτιλισμενο ΓΕΣ εβγαλε χαρτι που ελεγε το αυτονοητο, οτι συμφωνα με την ισχυουσα νομοθεσια, το ΣΔΤ ειναι ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ και αλαξανε τροπαριο...
    Δηλαδη μιλαμε για ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ για τα Στελεχη τω ΕΔ, σε ολα τα επιπεδα και σε ολοκληρο το φασμα της καθημερινοτητας...
    ΥΓ: Τα Σωματα Ασφαλειας (ΕΛΑΣ κλπ), τους σεβονται (και αρα τους εξυπηρετουν αναγκαστικα) επειδη τους φοβουνται... μην τους γραψουν, τους συλλαβουν, η τους δειρουν..
    Οταν θα εχεις κ εσυ τη δυναμη και το δικαιωμα να τα κανεις αυτα, τοτε θα σου δωσουν χιλιαδες βεβαιωσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις