Κωσταράκος: «Αστειότητες τα περί παραιτήσεώς μου». Αποκλειστικό του parapolitika.gr

Θρίλερ με τα σενάρια παραίτησης του Αρχηγού ΓΕΕΘ
«Αστειότητες» χαρακτήρισε ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Μιχάλης Κωσταράκος, με αποκλειστική του δήλωση πριν λίγη ώρα στην ιστοσελίδαparapolitika.gr, την έντονη φημολογία που προέκυψε ΞΑΦΝΙΚΑ από χθες αργά το βράδυ περί παραιτήσεώς του.
«Δεν ξέρω πως προέκυψε Λεωνίδα, εγώ ένα μόνο μπορώ να σου πω.
Αυτή τη στιγμή που μιλάμε (08.33’) είμαι στο εσωτερικό ενός μεταφορικού αεροσκάφους C-130 της 356 Μοίρας της Πολεμικής μας Αεροπορίας, μαζί με τα κομάντος της 2ας Μοίρας Αλεξιπτωτιστών, που σε λίγη ώρα πρόκειται να απογειωθεί για να παρακολουθήσω από μέσα από το αεροσκάφος το άλμα που σε λίγη ώρα θα πραγματοποιήσουν, στο πλαίσιο διεξαγωγής της άσκησης «Βέλος» που διετάχθη. Δεν είμαι αλεξιπτωτιστής και έτσι δεν μπορώ να κάνω άλμα μαζί τους. Όμως είμαι εδώ για να τους παρακολουθήσω από κοντά. Όπως καταλαβαίνεις αυτό δεν το κάνει ένας παραιτημένος Αρχηγός»

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις