Βρέθηκαν βλήµατα σε εργοτάξιο του µετρό Θεσσαλονίκης

Η εταιρεία κάλεσε το Τάγµα Εκκαθαρίσεως Ναρκοπεδίων Ξηράς (ΤΕΝΞ)

Στη σύναψη σύµβασης µε το Τάγµα Εκκαθαρίσεως Ναρκοπεδίων Ξηράς (ΤΕΝΞ) προκειµένου να...εκκαθαρίσει από πολεµικό υλικό το έργο του µετρό Θεσσαλονίκης προχώρησε η Αττικό µετρό µετά την ανακάλυψη βλήµατος σε εργοταξιακό χώρο.

Ειδικότερα, σύµφωνα µε έγγραφο που δηµοσιεύθηκε στη «Δι@ύγεια», η εταιρεία καλεί το ΤΕΝΞ για «την εργασία έρευνας - εκκαθάρισης υπολειµµάτων πολεµικού υλικού στην περιοχή της Σήραγγας Ανοικτού Ορύγµατος και σε τµήµα του Αµαξοστασίου Πυλαίας», σε µία έκταση επτά στρεµµάτων, µέσω µίας µικρής σύµβασης των 5.120 ευρώ.

Όπως αναφέρεται στο έγγραφο, καθώς «η κατασκευή του Αµαξοστασίου του µετρό Θεσσαλονίκης είναι σηµαντικό τµήµα του έργου, καθοριστικής σηµασίας στην εξέλιξη του συνολικού χρονοδιαγράµµατος» είναι απαραίτητη η άµεση έρευνα και εκκαθάριση από το ΤΕΝΞ ενός χώρου 2,5 στρεµµάτων «προκειµένου να συνεχισθούν µε ασφάλεια οι εργασίες αρχαιολογικής ανασκαφής και εν συνεχεία να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του, µε τις το δυνατόν µικρότερες καθυστερήσεις».

Όπως σηµειώνεται, «κατά τη διάρκεια εκσκαφών στην περιοχή της Σήραγγας Ανοικτού Ορύγµατος εντοπίσθηκε εκ νέου υπόλειµµα πολεµικού υλικού και είναι απαραίτητη η άµεση έρευνα - εκκαθάριση του χώρου από την αρµόδια υπηρεσία ΤΕΝΞ, σε έκταση συνολικού εµβαδού 4.600 τ.µ. της πρόσβασής της προς το Αµαξοστάσιο (περιοχή Cut & Cover) και στον παρακείµενο χώρο του πλυντηρίου του Αµαξοστασίου».

Αξίζει να σηµειωθεί ότι το 2013 το υπουργείο Υποδοµών έστειλε το ΤΕΝΞ στο αεροδρόµιο «µακεδονία», καθώς κατά τη διάρκεια του έργου της «Αναβάθµισης αντοχής χερσαίου τµήµατος διαδρόµου 10-28 Κρατικού Αερολιµένα Θεσσαλονίκης» βρέθηκαν δύο παλιές βόµβες, οι οποίες δεν είχαν εκραγεί, σε βάθος 2 ως 2,7 µέτρων, µε αποτέλεσµα ο ανάδοχος να προχωρήσει σε διακοπή εργασιών. Στις 13 Ιανουαρίου 2014, το ΤΕΝΞ εντόπισε και απενεργοποίησε δύο ακόµη βόµβες του Β' Παγκοσµίου Πολέµου, γερµανικής προέλευσης.

(tovima.gr)

http://staratalogia.blogspot.gr/2015/01/blog-post_39.html

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις